"You can't stop the waves,
but you can learn to surf"
(Jon Kabat-Zinn)

Zit je hoofd vaak vol met gedachten? Vind je het soms moeilijk om ergens met volle aandacht bij te zijn? Ervaar je stress door gedachten? Mindfulness helpt. Mindfulness is het vermogen dat wij mensen hebben om volledig met de aandacht aanwezig te zijn in het hier en nu. Ons bewust te zijn van wat er nu gebeurt, waar we zijn en wat we aan het doen zijn. Een kwaliteit van bewustzijn die je ontwikkelt door het trainen van je hersenen. Je leert zien hoe je mind werkt waardoor je minder makkelijk door je gedachten wordt meegesleept. Dit leidt tot meer focus, (zelf)compassie en veerkracht. Met mindfulness leer je gedachtenpatronen herkennen en de patronen die jou niet dienen, doorbreken. Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat bij regelmatige beoefening van mindfulness het deel in de hersenen gerelateerd aan stress afneemt. Kortom, mindfulness helpt je te leren surfen op de golven van het (werkende) leven.

 

 

ons aanbod

Tijdens een mindfulness training leer en ervaar je de voordelen van mindfulness, leer je verschillende technieken om de geest te trainen en tools om mindfulness te implementeren in jouw leven. Boost My Day biedt zowel losse workshops als meerdaagse mindfulnessprogramma’s aan.

 

1

Introductie met Mindfulness

Een leuke en praktische kennismaking met mindfulness, het trainen van je hersenen en de voordelen op het werk en in het leven. Tijdens een mindfulness workshop leren en ervaren deelnemers op een toegankelijke en nuchtere wijze de voordelen van mindfulness, verschillende technieken om de geest te trainen en tools om mindfulness te implementeren in het dagelijks leven. Duur van de workshop is 120 minuten.

 

Deelnemers ontvangen in aanvulling op de workshop exclusieve Boost My Day audiobestanden met toegankelijke mindfulness oefeningen voor thuis.

 

We bieden deze workshop ook online aan. Bekijk onze online opties hier.

EUR 695.- ex BTW

 

 

2

Mindfulness Team Boost

Boost je werkdag met een mentale en fysieke break. Samen met jouw team voer je toegankelijke en leuke mindfulness oefeningen uit. Voorbeelden zijn een mindful wandeling door de natuur, een bodyscan meditatie of een stoelyoga sessie. De oefeningen hebben als doel rust en ruimte te creëren zowel fysiek als mentaal, zodat men opgeladen en met focus de dag kan vervolgen. Duur van de oefeningen ligt rond de 30 minuten.

 

Ideaal om wekelijks te plannen als break van de werkdag/werkweek of als start van de teammeeting. Liever online? Dat kan. Bekijk onze online opties hier

1-6 SESSIES: EUR 200.- ex BTW (per sessie)

Vanaf 6 sessies: EUR 150.- ex BTW (per sessie)

 

contact